Általános szerződési feltételek

A jelen ÁSZF tartalmazza a Bori Marcipán Kft. webáruház (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

A webáruház címe:

https://www.borimarcipan.webnode.hu

A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban: Szolgáltató) adatai:

Cégnév: Bori Marcipán Kft.

Székhely cím: 2244 Úri Fő út 86.

Cégjegyzékszám: 13-09-096969

Nyilvántartást vezető cégbíróság: Budapest Környéki Törvényszék

1146 Budapest, Hungária krt.179-189.

Statisztikai számjel: 13165604-4519-113-13

Adószám: 13165604-2-13

Bankszámla szám: 65100053-11358778

Ügyfélszolgálat/Áruház adatai:

Cím: 2244 Úri Fő út 86.

Telefon: +29 456 663

E-mail: borimarcipan1@gmail.com

Nyitva tartás: H-Cs 8:00-16:00

                         P 8:00-13.30

Az általános szerződési feltételek elfogadása:

  • A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre a Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
  • Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.

A megrendelés lépései:

  • A regisztráció menete
  • A kosár használata
  • A megrendelés összeállítása
  • Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja
  • A megrendelés elküldése
  • A megrendelés visszaigazolása

Az adásvételi szerződés létrejötte:

  • Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja, adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötelezettség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
  • A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés, írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
  • A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

A termék lényeges tulajdonságai:

A termékek lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.

Árak:

A webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak, amelyek magába foglalják a termékek árát és a földszintig való házhoz szállítás költségeit.

Kiszállítás, személyes átvétel:

  • A szállítási határidők a termékek bemutató oldalain olvashatók
  • A termékek kiszállítását a szolgáltató vásárlóval egyeztetett időpontban végzi.
  • A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.

Lehetséges fizetési módok:

  • Személyesen, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)
  • Banki átutalás (előre utalás)

Elállási jog:

https://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=a1400045.kor

Elállási nyilatkozat minta:

https://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=a1400045.kor

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató:

  • személyes bejelentés

A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatosság igényét a Szolgáltatónál (2244 Úri Fő út 86.) Ekkor a Szolgáltató munkatársa a kifogásról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:

  • a vásárló nevét, címét
  • a termék megnevezését, vételárát
  • a vásárlás időpontját, a hiba leírását
  • a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt
  • a kifogás rendezésének módját

Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indoklását a jegyzőkönyvben rögzíti.

A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.

  • Írásban történő bejelentés

A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (2244 Úri fő út 86) küldött levélben, vagy elektronikus levélben borimarcipan1@gmail.com

Ekkor a levélnek tartalmaznia kell:

  • a vásárló nevét, címét
  • a termék megnevezését, vételárát
  • a vásárlás időpontját
  • a hiba bejelentésének időpontját
  • a hiba leírását
  • a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.

Mellékletek:

  • Adatvédelmi tájékoztató
  • Elállási nyilatkozatminta